Esrarse yalniz değilsin benimde öyle bazen çok güzel hissederim bazen 1 2 defa, ama uzanıp feneri tutunca hareketlerini seyirmeleri goruyorm ne kadrda bana hissettirmesede, 23+6 olduk, bende takiodum onceleri, varligini hissedince hareketlerini takmamaya basladm yoksa stresten kötü olym