Ozgm03 Molfix in 120 li yenidoganbezi indirimde kizlar suan. Ilk ay icin 120 cok mu yoksa almalı mıyım karar veremedim.
srpaca Ozgm03 canım hastahanede günde ortalama 6 bez gidiyor dört saate bir değiştiriyoruz en geç. Fazla değil bence
[silindi] Ozgm03 molfix bebek bezi çişi hapsetmiyor diyorlar ben güvenemedim primanın yeni doğan yazanından aldım 🤷🏼♀️
Burcak61 Ozgm03 ben geçen migrostan almıştım artık gerisini çocuk doğduktan sonra alcam çünkü bebeğe yarar mı yaramaz mı bilemiyorum yani memnun kalıp kalmayacağımı bilmiyorum o yüzden bir paket 100 lü yenidoğan molfix bana şimdilik yeterli
Burcak61 Ozgm03 ıslak mendil i de sleepy nin sitesinden sipariş verdim yenidoğan natural şeklinde 24 paket aldım hatta sleepy nin sitesinden alt açma matı da aldım 15 paket onları stok yaptım
srpaca Ozgm03 şunu da söylemek istedim molfix denedim bebeklerde kötü değil ama yeni çıkardığı bez var pure soft adı sanırım alabilirseniz o normal molfixten çok daha iyi canım bileğin olsun