Fati_a__va 15-16haftalık hamileyim saçlarıma keratin botox yapmak istiyorum. Bebeğime zararı varmıdır?
Zeynpatak Fati_a__va keratin cok zararliymis . Arkadasim hamileydi kuafore gttik yanimizda da diger arkafasimin bebegi vardi . Kuafor hamile ve bebegi disari cisardi keratin bakim yapiliyor cok zararli kokusu diye
Fatmafatmaa Fati_a__va benim arkadaşım kuaför bende saçlarım toparlansın die istemiştim kokusu zararlıymış. Yapmadı bana . Bence sende yaptırma
Mimnak Valla çok gerekli degilse yaptrma canım ya doğal Zaytinyagı falan sür bnm kadar sacına bakım sürekli bişe yaptıran yoktur inan artık bunları para tuzagı görüyorum anlık işe yaramş gibi görünüyor .. ve ne kadar olmasa içinde kimyasal vardır Allh korusun bişe olur faln
Mavibulut0 Ben iki ay önce yaptırdım hamile değildim o zaman tabii ona rağmen maske takmama rağmen gözlerimden yaş gelmişti bence riske atmayın🙏🏻
Mlssa Fati_a__va Canım eşim kuaför ben de düşündim yaptırmayı asla kabul etmedi çok ağır kimyasal dedi..Bence yaptırma doğumdan sonra yaptır tavsiyem🌸🌸
Kovaburcu Ben hamile değilken yaptırdım öyle böyle yakmıyor genzini gözlerini iyi bir yerde yaptırmıştım bide ucuza kactıkca daha kötü oluyor iğrenc birşey hamilelikte dayanamazsın yaptırma cnm