Yenigün yapımis anneler. Lohusalık döneminde nasıl besleniyorsunuz? Gün içinde neler yiyorsunuz? Ben kendimi kısıtladığı için hep aynı şeyleri yiyorum ama sıkıldım. Korkumada yiyemiyorum bebise geçer gaz yapar diye. Neler yediklerinizi yazar mısınız?????