Ben de bırakamamıştım azaltabilmiştim sadece günde 2 3 4 bazen daha fazla. Bugün kontrolüm vardı ve bebeğimin karın çevresinde gelişim geriliği olduğunu öğrendim ve ilk aklıma gelen şey sigara oldu kafayı yemek üzereyim doktorum beslenmenin etkisi olduğunu söylese de illa ki sigaranın etkisi var ve ben nasıl bir vicdan azabı çekiyorum size anlatamam. Herkes kötü birşeyle karşılaşacak diye birşey yok ama siz yine de ne olur ne olmaz yapmayın frenleyin kendinizi Allah korusun gerçekten bu vicdan azabı çok başka evlat olunca işin içinde Allah'ın izniyle düzelmeyecek birşey değil ama yine de direkt insan ona bağlıyor ve kendini suçluyor. Şuan asla ağzıma sürmem keşke öncesinde yapabilseydim ama bizler başına kötü birşey gelmeden anlayamıyor malesef yaşayınca dank ediyor.