Burcuk MedineDinztrk benimki 24-25 mart tahmini ama o kadar bekleyeceğini düşünmüyorum. Çok vuruyor çıkmak istiyor 😬
02efeninannesi MedineDinztrk bnde sabah sezeryana giriyorum 40+2 artik sabrim kalmadi ama cok sukur yarin kavusuyorum yavruma 🙏
MedineDinztrk Benim de 9 mart tahmini oluyordu Bebek hala ters olunca 1 Mart’ta sezeryan yapalım dedi doktorum aynı zamanda Doğum günüm 😍😍😍
Yayla MedineDinztrk 1 martta kaç haftalık olacaksın canım. Benimde sezeryan. Ama doktorum gün vermedi. 36 haftalık oluyoruz. İnşallah perşembe günü gün verir
meltemleung Ay az kalmis kizz dogumunaa artik bnmde gelse.benim cogul gebelik doktor tam 37 haftalik hesapliyor 10 marta geliyor eger normal olursa bir iki hafta ilerisi olcak merakla beklemekteymmm
meltemleung MedineDinztrk dogum hikayeni bekliyor olucam tabi bebisle ilgilenmekten buralarda takilinir mi bilmiyorum 😍
Burcuk MedineDinztrk bir hafta erken olursa Doğum günümüz aynı olabilir ama sanmam denk geleceğini 😬ayıca pabucum dama atılır kimse benim doğum günümü hatırlamaz 😬😬😬😬
Asaf Benmde 8 mart dedi doktor..Ama ben ozmana kadar nasil beklycem blmyorum.. ilk bebeğimi 41+3 doğurdum..geç geldi bu öyle olmasın insaAllah gelsn artk.😀