Melisecmel Neslihanalmina kokrma kuzum Allahın izniyle hıcbısı olmaz dua et bol bol 🙏onu kucağına alicagin anı hayal et sadece
Selviliker Bebeğine odaklansan ağlama sesine kucağına alacağına odaklansan belki korkun hafifler. İnşallah kolay bir Doğum olur sağlıkla girip sağlıkla çıkarsınız ikiniz de🙏 Doğumdan korkan birine ne denir ki bilemiyorum. 🤷♀️
Neslihanalmina Melisecmel ya hayal ediyorum da bı yandan sevinç bı yandan o korku karışık bı hal.icindeyim
pptya01 Ben 38. Haftadayım gitgellerim hep oluyor bazen hadi doğsun diyorum bazen endişeleniyorum nolcak diye bazen acaip ağrım oluyor kendimi hazır hissetmiyorum değişik bi duygu