Huzur55
Huzur55 cnm bn pko olduğumu bile bilmiyordum. 1 ay hiç regli olmayınca doktora gittim. Pko teşhisi koydu, bnde kiloluyum. Doktorum inofolic combi önerdi. Sabah - akşam 1 tane onu içtim. Bir de prolaktin hormonuna baktır. Bnm o da yüksek çıktı, onun içinde inofolic combi ile aynı anda ilaç kullandım. Birinci ayın bitiminde hamile olduğumu öğrendim. İnofolic combi zaten ilaç olarak geçmiyor. Yumurtaların gelişmesini sağlıyor diye biliyorum. İstersen bir araştır.