elifffffey Merhabalar ben en son 13 haftalıkken ikili test için gitmiştim dr çıkarken tekrar şu gün gel demedi o zaman benimde aklıma gelmedi sormadım ne kdr aralıkla gidiyorsunuz doktora 🙄
Yusbur elifffffey genelde 30 haftaya kadar ben 1 ayda bir gittim 30 dan sonra 2 haftada bir çağırmaya başladı
DuygumKlc elifffffey 1ay sonraya çağırıyorlar ama test sonucu için kontrol süresi dahilinde yani 10gün içinde tekrar gidebilirsiniz
elifffffey Elifffcik67 sonucu öğrendiğim gün gittim en son ikili test sonucunu o Zaman sormayı unuttum :/
Ozge3747 elifffffey Benim tüp bebek olduğu için ve rahşm ağzı riski olduğu için 2 haftada bir gidiyorum ama normalde ayda bir çağırıyorlar