Blgky Kızlar selam idrarımda E. Coli bakterisi çıktı doktor ilaç vardi ama daha 8 haftalık hamileyim. Bunun başka ilaçsız bir çözümü olamaz mı ? başına gelen varmı😞
Depresif_polyanna Blgky canım o dışkı yoluyla bulaşan bi bakteri iyi yikanmamis yiyeceklerden vs bulaşabiliyor. Üremesini engellemek adına vermiştir doktor. Hijyenine dikkat et ilacini kullan
Haviss Blgky canım aynı durum bende de var forumda araştırırken denk geldim, sen paylaşali aylar olmuş ama antibiyotik kullanmış mıydın bugün doktor bana verdi bende senin gibi kullanmak istemiyorum
Blgky Depresif_polyanna ya herhün duş alan biriyim ben dışarda asla oturmamda tuvalete ben anlamadım 😞 ben ilaç kullanmak istemiyorum napıcam