Metonya ya ben de kefirle iyi gidiyordum akşam yemeklerinden sonra tüketiyordum ama maalesef son 3 gündür özellikle uykum harap oldu sabah kalktıgımda da icimde bir yumru var sanki :( gaviscon yok ama nette baktım rennie kullanabiliyormuşum. Olmadı yatmadan emicem bir tane tablet.