Ekksl Hazirannesi Bende dün aksam girdim detaylıya. 6,5çıkttı amniyosenteZ önerdiler. Bu saat oldu gözümüze uyku girmedi çok kötüyüz şuaneşim de bende 😓
Hazirannesi Benim ZuhalDurmus bizim de 5.8 6 çıktı doktor down sendrom riski olabilir dedi ama organları gelişimi herşey normal sıkıntı yok içime şüphe düşürdü doktor 2li taramada da sıkıntı çıkmamıştı
ZuhalDurmus Hazirannesi sınırda çıkmış nedne öyşe demiş ki? Radyolog mu preinotolog mu detaylı yaptı size? Başka de ilede görüşün özellikle yüksek riskli gebelik dr ile
Hazirannesi ZuhalDurmus perinatoloji doktoru dedi kendi doktorumda burun kemiğinde flan bi sıkıntı yok dedi gayet iyi dedi dudağıda yarık değil
DilekAlkanat Ekksl canim uzme kendini bebeginide strese sokma... en dogru karari sen verirsin ama farkli perinataloga daha git hatta maddi imkanin varsa prof perinataloglar var birde onlarla gorusup onlardan fikir al