Deletedmom133 Kızlar 34+3 olduk kilomuz 3 daha çok alırmı ya korkuyorum iri çünkü ve daha dönmemiş ters dçnae bile kilodan dolayı normal olmayabilir sanırım
Pkzsntrk Deletedmom133 alır canım 4 e yaklaşır gibi bende 36 haftalığım 3500 kılo cunartesı kontrolüm var
Seher__ Deletedmom133 maşallah senin baya iyi kilosu canım ben geçen hafta gittim dönmüş ama 31 haftalıgim 1 600 du minyon bı bebek olabilir 3 250 falan doğar dedi sen baya iyi beslemişsjn ben bisy yiyemiyorum
Deletedmom133 Seher__ bende yemiyorum hatta cevize kaşara ara verdim şekerde yok ama 32 de 2 kiloydu şimdi 3 almasa daha fazla bari 🤷🏻
Pkzsntrk Deletedmom133 aynen canım bende normal ıstıyorum ama banada bebek iri olursa zor dedi cumartesı alttan muayene yapıcak duruma göre doğum SSK’lı belirlenecek
Seher__ Deletedmom133 bende ufak olcak galiba diye üzülüyorum boşver boylu Poslu olur seninde erkekdi galiba dimi
Yusbur Deletedmom133 bulmaz canım o kadar yaa zannetmiyorum birde ultrason yanılmada yapabiliyor inşallah istediğin gibi olur herşey 🥰🙂
Seher__ Deletedmom133 aa ben seninki erkek sandim maşallah baya boylu kız olucak ozaman bizimki erkek ama zayıf bak alsinda bende uzunum babası da ama oğluş minyon olabilirmis yediklerinden de kaynaklı dedi doktor iyi beslen bu aralar dedi inşallah büyür 😐
Deletedmom133 Yusbur amin tabi sezeryansa olsa çok problem değil ama normali varken direk o olsun istemem 😚 hayırlı dpgımlar hepimize inşallah 🙏🏻
Deletedmom133 Seher__ inşallah benden vereyim sana biraz jersey normalin de gitse keşke ama malesef elimizde değil 🙏🏻herşeyin hayırlısı