eylulvari kızlar merhaba, çatı ağrım artmaya başladı 30. haftadayım doktorum normal olduğunu söylüyor. sizler ağrınızın azalması için magnezyum dışında herhangi bir şey yapıyor musunuz? ayağa kalktığımda sanki yumruk yemiş gibi acı hissediyorum :/