Sengulkrgz Yaser27 gorumcem kendi bebegine kendi yapti 10 lirqya mi ne mal olmustu yanlis hatirlamiyorsan bende alip kendim yaparim diye dusunuyorum.50 tl diyorlar bir isimli zincire
Mucizeemm Yaser27 emzik zincirim sayfasından yaptırdım 35 tl ye ama gerçekten çok güzel beğendim canım
Yaser27 Sengulkrgz bu seti sordum 67 tl dedi https://www.instagram.com/p/BxH8MyDlkIl/?igshid=rmwl3epz87h7
Sengulkrgz Yaser27 inan 67 liralik hic bir sey yok ortada sen kendin bile yaparsin ayrica o kilitli igne tarzi seyleri ben kullanmaya korkuyorum kilidi cikarda allah gostermeain bebege saplanir diye
Sengulkrgz Yaser27 inan 67 liralik hic bir sey yok ortada sen kendin bile yaparsin ayrica o kilitli igne tarzi seyleri ben kullanmaya korkuyorum kilidi cikarda allah gostermeain bebege saplanir diye
Mucizeemm Yaser27 canım ben kullanmıyorum instgram o yüzden başkasından sipariş vermiştim bakıp sana haber vereyim olur mu
Ozlemsvr Yaser27 Canım bebe limanı diye bir sayfa var orda satılıyor. Ben 10 tl almıştım kalanlardan.Ama şimdi 20tl olmuş.
Eminer Tuhafiyelerde oluyor malzemeleri biz kendimiz yaptik zevkine gore yapiyorsun 30 40 tl verene kadar 10 tl kendin yaparsin