Fatmad canım ben letgodan ikinci el anne yanı besik aldım. Çünkü anne yanı çok uzun süre kullanılmıyor bu yuzden fazla para vermek istemedim. 200 tlye mis gibi yeniden farksız aldım. Daha sonra kullanmak için park yatak aldım. Sen de ilk uygun fiyatlı temiz bir anne yanıyla baslayıp sonra kayınvalidenin hediyesiyle devam edebilirsin