bende geçen gün böyle bi post açmıştım.benim bebeğim de sınırdaymış yaklaşık iki hafta gerideyiz.32+0dayız kilomuz 1600 gr proteine yüklendim bakalım inşallah haftamızı yakalarız.İnşallah siz de yakalarsınız.bol bol süt,ceviz,muz,fındık,et,balık ağırlıklı beslenin