Keremeral Kızlar merhaba 1 nisanda dış gebelik sebebi ile iğne vuruldu bugün itibari ile 46 gün oldu ve ben hala adet görmedim heryerimi şiş hissediyorum ve cildim çok bozuldu benimle aynı şeyleri yaşayan var mı?
espalp Keremeral daha önce konuştuğumuzu hatırlıyorum 🙏🏻 Bi şeyi hatırlayamadım. İğneden sonra hiç kanama olmadı mı yoksa kanama bitti normal adet mi olmadınız?
espalp Keremeral bana doktorum birkaç ay adet olmayabilirsin demişti. Ama benim kanamadan 10 gün sonra kan gelince korkup aramıştım. Adet olmuşsundur dedi. Hani olmayacaktım dediğimde o vücut yapısına göre değişir demişti 🤷♀️
Keremeral espalp anladım canım çok uzun süre olunca telaşlandım sürekli de doktoruma yazmak iatemiyorum aynı şeyi yaşayan var mo diye sormak iatedim
espalp Keremeral o kadar kan kaybettikten sonra ben adet olmayacağımı düşünüyordum birkaç ay. Adet olunca üzülmüştüm 🤦🏼♀️ Umarım en kısa sürede dengeye döner 🙏🏻