Merhaba güzel ve özel anne adaylarım.. Öncelikle Allah hepimizin yavrusunu selametle,hayırla,huzurla,sağlıkla,kazasız ve belasız kucağımıza almamızı nasib eylesin.. benim Doğum hikayem;13.11.2014 tarihi sabaha karşı 04.00te uykumdan bi ıslaklık beni uyandırdı amanın o da ne altına mı yaptın öhhh Kübra daha neler dedim 😱 Amma velakin bu idrara benzemiyor ilk gebeliğim bilgisizin önde gideniyim hiiiç bişey bilmiyorum.neyseee kayınvalidemi aradım(alt katımda oturuyor) geldi dedim anne benden durmak bilmeyen afedersiniz idrar geliyor güldü bana o idrarın değil suyun dedi. Tabii ben şokkk 😳 Sancım zırnık Yok bana sıcak çay içirdi sancım olsun die 2 saate yakın evde kaldık sonra bu böyle olmayacak suyun bitecek hastaneye gidelim dedi,eşimi uyandırdık cumburlop hastaneye Yol aldık.. sabahın kör vakti "Ağrı Kadın Doğum Hastanesine" geldik.. nöbetçi doktora durumu anlattım suyum patladı ama sancım Yok gülüyorum eğleniyorum filan tabiiii ne bileceğim başıma sonra nelerin geleceğini Doğum böyleyse 10 tane doğururum dedim eşime,kayınvalideme onlarda beni rahatlatmak için böyle tabii doğumdan kolay ne var dediler annnnaaamm külliyen yalann beni kandırdılar meğerse 😫Doktor hemşiresiyle konuşuyor suni serum verin başlatın sancıları sabah 06.43suni sancı verilmeye başlandı ufaktan karnıma kramp mı dersin ağrı mı dersin giriyor filan amanın bu acılar bi artıyor akla zarar her 2 saatte 1 cm açılma ben ölüyorum diyordum etrafımdakilere suni sancı ile Doğum yapmak vayy anam vay feenaaa.. neyse santimler açılıyor açıldıkça sancılar gürleşiyor hadi yürü babam yürü koridorda turlar at açılman olsun. Utancımdan bağıramıyorum,yaptığım tek şey bolca dua etmekti.. saatler ilerliyor sancılar hâd safada akşam 21.54 beni sancı odasına aldılar doktor son 2 cm hadi kuşum biraz daha dayan dedi doktora dedim doktor bey kuş öldü sen uçuşunu hatırla 😂Güldük filan iyisin iyi diyor bana 🤔Nasıl bir fıtratla bunu söyledim mevlam aklı koruyor,feraseti kuvvetlendiriyor Elhamdulillah.. Ve son 2 cm açıldı doktor hadi gel kızım çatala dedi işin zahmetli kısmı bu az daha dayan dedi Rabbim yardım et diye haykırıyordum ıkın kızım ıkın hadi yavrum güçlü büyük abdestini yapar gibi makatını Zorla dedi 1.olmadı 2.de baktım ben kuş gibi hafifim aman Ya Rabbi o nasıl bir keyiftir,huzurdur ne mükemmel bir duygudur Elhamdulillah veren Allah'a 😍 Sanki yaşadığım onca acı,sancı yalandı hiç yaşamamış gibiydim doktorum bana aferin sana anne-kız çok güçlüsünüz dedi 🙂 Şimdi de 2.gebeliğim kızıma hayırlısıyla erkek kardeşi geliyor. Mevlam dileyen herkese annelik duygusunu tattırsın. Korkmayın bayanlar şöyle düşünün;9 ay 10 gün bu zahmeti çekiyorum kucağıma almam için 1 gün daha çekerim Allahım kolaylık ver derseniz Mevla kapılarını sonuna dek açıyor.. öpüldünüz 😘