Merhaba bayanlar. Benim de ilk gebeliğim. 30+1 iz. Erkek bebeğim. Aşırı derecede belim ağrıyor azıcık iş yapsam hemen yoruluyorum. Çok afedersiniz özel bölgemde de ağrı var sağımdan soluma dönemiyorum ağrıdan. Kalça kemiklerimde ağrıyor. Anlayacağınız ağrımayan yerim yok 😊 sizce normal mi? Korkuyorum. Şimdi böyleyse son haftalarda napıcam bilmiyorum bana yardım edin lütfen