25agustos ilk doğumum erken Doğum olduğu için, kasılmalarım (ağrılı) ve bebeğimin olması gerektiğinden çok aşağıda olduğu için alttan rahim ağzı uzunluğu ölçülüyor. Açılma var mı diye bakılıyor. Doktorunuz sıkıntı görmesiyse bakmamıştır. Ben mimliyim erken doğum ve bir de düşüğüm var hamileliğim de kanamalı 🤦♀️