Ekincikbr Arkadaşlar eşimin görev yeri nedeni ile doğuda bir ilçede doktora gidiyorum her gittiğimde karnımdan göremediğini ve alttan kontrol etmesi gerektiğini söylüyor muhtemelen cihaz çok iyi değil alttan muayene zararlımıdır ? Bu konuda bilginiz varmı ?
Busimss Ekincikbr bende ilk alttan baktırmıştım canım öyle keseyi görmüştük eğer alanında iyi bir doktorsa bir zararı yok canım.
Dudus Ekincikbr 10. Haftaya kadar alt muayene yapılırmış benim en son 8.haftada bakılmıştı çok şükür sıkıntı olmadı
balonjoje Ekincikbr bir zararı yok sonuçta onlar da doktor yanlış birşey olsa yapmazlar için rahat olsun 🤗