GuelGltkn canım bende 21 haftalığım aynı şekilde 20. Haftadan beri özellikle böyle bir alıntı görüyordum. Doktor vajen kültürü alıp baktı birşey çıkmadı. Genelde sarı ve beyazsa korkma diyor doktorum. Ama riskliyse gebeliğin bence ilk doktoruna sormalısın. Ben ikiz bekliyorum bu sebeple zaten riskli gebelik olarak adlandırılıyor. Doktora bir gün geç gittim ve doktor bir şikayetin olduğunda hemen gelmelisin önemli ya da önemsiz diye ben sana derim sen riske atma dedi. Bende senin gibi düşünüyordum herşeyden panik yapmayım diyordum ama doktor kızıpta biz bakalım sen karar verme deyince haklı buldum. Bence de en doğrusu bu. Sağlıkla kucağına al inşallah 🙏