Sulee123 merhaba ben kimyasal gebelikten sonra başladım buna doktorumun önerisiyle 6 ay sonra hamile kaldım ve şu an 8+4deyim. Hala kullanıyorum. İçinde hamilelik döneminde anne ve bebeğe gerekli tüm vitaminler var. Folik asit de var. Ben memnunum. 60 küsür lira bir fiyatı var