Sulee123 Mmaside evet ben 11 ögrendim bende çok erken değişir dedim ama adam ısrarla söyledi bu diye halada aynı 20 haftadayız
Mineyilmaz46 Cinsiyet öğrenmek için daha çok erken en az 13 haftalık olmadık azım sağlıklı sonuç alabilmek için 16 haftalık ve sonrası
Mlssa Mmaside 10erken canım ama 13te öğrendim ben.İnşallah en kısa zamanda bebişin kendini gösterir de öğrenirsin☺️
Mutlubebegim Fatma44 bide bazı drlar kesin kız veya erkek demiyorlar benziyor diyorlar. Görmüyorlarmı yoksa anne adayının nabzına göremi serbet dagıtıyprlar bilemedim
sevgitekes Mmaside çok erken bende sizin gibi sabirsizdim 9 11 de erkek dedi hatta pipisini gördüm demişti 15+3 te kıza benzetti kesin değil Yarin 16+3 inş kesinleşir
cansin92 edablbl aynen öyle canım bana da 12.haftada kız gibi dedi 17de kız hazırlıklara başlayın dedi 😍