Tugcehar87 Masalsmom benimde öyleydi sağ tarafta kendini topluyor ve sertleşiyor kalıyor öyle 3 dakka sonra geçiyor korkma dua et hayırlısı herseyin benim geçti şeninde geçecektir
Damlas Masalsmom karnına keskin ışım tut canım, tel ışığı vb . Sola yat tatlı yiyip. Ayrıca hareket de etse say, günde 10 u bulu mu diye. Bulmadıysa gidip bi baktır için rahat etsin
Sinembuse Masalsmom evet benimde öyleydi morarır gibi yaniyodu ben gittim beni yatırdılar önlem amaclı şekerimde olunca. Ertesi günü geçti cok şükür.
Masalsmom Damlas hafif hafif hissediyor gibiyim doktora yazmıştım doktor cevap verene kadar hissettim gibi doktorda hastaneye gelip nst çektirin dedi
Damlas Masalsmom çektir canım, korkutma ama kendini, sakin sakin git. Bişeyi yoktur Allahın izniyle, nazlı bizim bebeklerimiz 💕 haber ver bize de
Masalsmom Damlas Nstye bağlandım kalp atışı falan iyi ama aktif değil hareketi az dedi tatlı ye yemek ye dolaş hissetmezsen gel şekerli serum bağlayalım dedi
Masalsmom Damlas bende anlamadım kuzum aktif değil dediler🤷🏻♀️ Hissettim ama çok şükür az da olsa herhalde birde benim stresimden 3-4 gündür iyice gerildim
Bozslanomur Masalsmom canım çikolta yiyip yat bekle harket etmesini edicektir stres yapmamaya calıs bsy olmaz Allahın izniyle
Masalsmom Bozslanomur nstye bağlandım canım aktif değil dediler şekerli serum bağlayalım dediler istemedim herhalde benim stresimden olsa gerek 3-4 gündür iyice gerginim ama azda olsa hissettim çok şükür sonunda 🥰