ece0000 Selam,gunduzleri fitil yoluyla progestan kullaniyorum yan etki olmasin diye ,uzun sure hic kalkmamama ragmen bi bakiyorum sanki cogu camasirimda kalmis .tam olarak gitmiyor mu dersiniz? Tam ne yapmam gerek? Ayaklarimi bi sure havada da tutuyorum.o hap tamamen icimize dogrumu gitmeli.yoksa herkeste boyle akiyormu
Ireml ece0000 bende yeni başladım kullanmaya gece yatarken koyuyorum sabah kalktığımda akıyor herkeste aynıdır heralde diye dusunuyorum
Neseozkan ece0000 ben de kullanıyorum 30 haftadan beri 33 haftalığım şuan 200 mg sabah akşam yan etkisini görmedim hiç ama çamaşırında kalana takılma alması gerekeni alıyodur
ece0000 Canimyavrumm resim nasil atiliyor bilmiyorum ne yazikki..ama google a yazabilirsin 200 mg PROGESTAN
Ireml ece0000 yok canım sormadım zaten ögrendigim gün berdi doktor pazartesi günü başladım 2 tane kimyasal geçirdim bu sefer tutunsun diye verdi yarın kontrole gidicem bakalım
ece0000 Ireml Hmm anladim,tutunsun yavrucagin insallah🙏🏻 Benim 6+6 bugun.iki gun once kahverengi bi akintim geldi.oyuzden verdi doktor hapi.bide igne verdi.senin ozaman daha 4 haftalik falan mi
Ireml ece0000 ay amin inşallah canım çok dua ediyorum evet 4+4 şuanda tam adet gününde bi kahverengilik gelmişti benimde yerleşmeden dolayıydı heralde o
Zehralismail Allah allah. Bende çok nadir akıntı olarak gelirdi. Biraz daha içeri ittirebilirsen ittir canım. İçtipimde midem beni öldürüyodu. Gğnde 3 defa fitil olarak aldım. 1-2 saat kalkmıyodum yerimden.
ece0000 Zehralismail bende bi tanesini gece yatarken iciyorum,gunduz cesaret edemiyorum icmeye oyuzden fitil olarak atiyorum.sen neden kullandin?
Weewe İhtiyacı olanı alıyormuş rahim. Gerisi atılıyormuş. Ben de günde 3 kez fitil olarak kullanıyorum, ne kadar yatarsam yatayım beyaz beyaz tortu çıkıyor.
Skrnflk Bebeğim yaklaşık 13,-14 haftalık olana kadar kullandım gece alıyordum doktorum öyle önermişti bana sabah kalktığım da iç çamaşırım da oluyordu. Doktoruma sorduğumda etkisi oluyor o alıntılar kafanı karıştırmasın demişti. Çok şükür bir problem yaşamadım
Zeydo Ben günde 3 kez kullanıyorum öğlenleri iş yerinde olduğum için yarım saat kadar yatabiliyorum o yüzden geri geliyor ama diğerlerini evde kullandığım için gece yatmadan önce ve sabah kalmadan 1.5 saat önce aldığımdan dolayı hiç geri gelme olmuyor. İyice yukarı ittirin yani parmağınızın ulaşabildiği en uç yere kadar
ece0000 Zeydo tamam oyle yapayim yarin artik..sen neden kullaniyorsun? Benim İki gun once kahverengi bi akintim geldigi icin verdi doktor
Zehralismail ece0000 düşük riskim vardı ve daha öncede düşük yapmıştım. Rahmimde çok kasılma vardı. O yüzden kullanmak zorunda kaldım. Midenizi mahveder ama ya. :( şuan kullanmıyorum şükür geçti gibi risk ama aklıma o ilaç gelince midem kalkıyo.
Zehralismail Zehralismail çünkü bi süre fitil olarak kullanıldığını bilmiyodum veri içmek zorunda kalmıştım :(((((
Zeydo ece0000 benim tüp bebek zaten transfer öncesinden beri kullanıyorum 🤦🏼♀️ Ara ara benimde kahverengi lekelenmem oluyor, ama olmasada bir süre daha kullanacağım zaten