ece0000 Merhaba arkadaslar.bebegin 5+5 te göbekten ultrasonla gorulmesinden sonra 6+4 te sadece vajinal ultrasonla gorulmesi kafa karistirici mi sizce? bebek donuyor da oyuzdenmi karından ultrasonla gorunmedi,neden yani.?
Zeytinusss ece0000 canım benimde olmuştu doktor rahimin arka duvarına yerleşmiş dedi bana o.zamanlar.. zaten iki hafta falan sonra rahat bir sekilde izlenir göbekten.. belki seninde böyledir? Kalp atışı duydun mu
Ftmemne ece0000 çok küçük olduğu için görünmeye biliyor bazen. En net görüntü için bakılıyor vajinal olarak. Kiloda etken tabi. Göbek yağınız varsada zor görünüyor. Şu an mercimek kadar görğnmemesi normal
ece0000 Zeytinusss rahimin arka duvarina yerlesmesi falan sknti degil oyleyse dimi? Belki benimde oyle olmustur.vajinal ultrasondan bakinca gorundu bebek,kalp atisida duyuldu.ama neden 1 hafta once gorunurken 1 hafta sonra gorunmedi diye endise ettim
ece0000 Ftmemne 53 kiloyum cok yagim yok aslinda bilemedim.ama vajinal ultrason yanılmaz degil mi? Orda gorunuyorsa vardir muhakkak diye dusunuyorum
Zeytinusss ece0000 yok canım olmuyormuş Allaha şükür benimde herhangi bişeyim olmadi yanı.. işte cok küçük ya o yüzden dedim seninde öyledir belki. Suan endişelerini anlıyorum kendini strese sokmadan bir sonraki randevunu bekle bir sorun olmaz inşalalh canım 😘