Herkese merhaba,ben 10haftalık hamileyim.Qazlı içeceklerden mümkün kadar uzak durmam lazım olduğunu biliyorum,yalnız sık-sık olmamakla,ara sıra dışarda yemek yediyim zaman yarım bardak kadar kola içiyorum.Demin internetde gebelikte kolanın zararlarını araştırdım ve okuduklarım hiçde iç açıcı,iyi şeyler değildi.Çok tedirginim,acaba kötü birşey olur mu?fikirleriniz önemli
Teşekkürler