Ozgebudak kusma tiksinme başlıklarını görünce direk yazasım geliyor çünkü benimde çok kötü geçti 6. Haftaya nasıl başladım kusmalarımda öyle başladı şuan 14+6 dayım sadece sabah 1 kere kusuyorum şükürler olsun haftalarca günde 15-20 kez çıkardıgımı bilirim.. ben kendimi denemiştim ne iyi gelir diye ama hiç bişey iyi gelmedi hep serum takdılar.. ama galete çubuk, sarı leblebi, yeşil elma,ezine peyniri, yeni dünya meyvesi tavsiye ederim..