feyza123 Deletedmom05 yok olur mu canım buyur çok çıkmaması daha iyi çok yirtilmaz hem herkes çıkmasın çok olmasın ister☺
Derya5542 Deletedmom05 benimde karnim hic yok 23 haftalık oldum bence bebegin sağlıklı olması daha önemli çok şükür bi sıkıntımız yok sende bence kafani takma ilaki buyur son aya kadar ☺
Asdffghjjk Ben 10 haftalık oldun ama göbişim 20 haftalık gibi😄 iç karnım dar 45 kiloyum 1.69 boyum. Çabuk çıktı karnım. Büyümüş diyorlar🙈🤰🏻
KubraatMacit Asdffghjjk gazdır o daha 10. Hafta çok erken bebeğiniz 5 yada 10 grm 16 da falan anlaşılır o zaman aradaki farkı göreceksiniz
Deletedmom05 Mir Canım benim çok sağol yaa iyi geldi valla üzülmüyorum artık. Rabbim bebisi aratmadan verdi şükür daha ne
elifincennetkusu Deletedmom05 benim 2 gün sonra 19 haftalık olucak hâlâ çıkmadı iç karnının genişliğine bağlı 12 den sonra çıkan da var 23 den sonrada.Bebeğin kilosunu da sıkıntı etme bu haftalarda kilo normalden farklı olabiliyor ama sonra değişiyor
Deletedmom05 elifincennetkusu Sağol canım öyle imis Bizde genis olanlardanmsz 😁😁 çıkmasını beklicez artik
Sevde123 Deletedmom05 hala başladığım kilodayım doktorum kilo almaya başlarsn artık dedi günde sadece bi kere kusuyordm 3 4 gündür oda kesildi
Ayenokak Deletedmom05 benimde 18 haftalık ama 18 haftalıkmış gibi değil😀 bizlerin iç karnı geniş oluyormuş merak etmeyin benim bi arkadaşım doğuma girerken inanamamışlardı 9 aylık olduğuna 😂😂
Dilaa Deletedmom05 CANIM ben 28 haftalığım benim hala çıkmadı sorun yapma Bebişlerimizzz sağlıklı olsun yeter
Jonquil Deletedmom05 merak etme 27 haftalığım ben ama karnım baya küçük ama bebek gayet normal. Tamamen senin anatominden kaynaklanıyor.
Hilall Deletedmom05 okadar dert etme ya ben 35 .haftaya geldim kimse inanmiyo 4 aylık gibi duruyo iç karnim geniştir bebeğin sağlıklı olsun.