Kumsal-01 Kızlar ben 28 haftada gebelik şekerim oldugunu ögrendim ve diyetisyene yönlendirildim ama cok zor oluyo bide dogurmuyo sanki beni hiç bi şekilde şeker yiyemiyorum bebek nasıl kilo alıcak bilmiyorum bu durumda olanınız var mı varsa siz ne yaptınız