Momiye abartmam için bir sebebim var mı! Ne karım olacak abartarak?
Geçmişte iki kez bırakmıştım yazdım ilki 20 yaşımdaydım, ikincisinde de sen yaşlardaydım. İkisinde de kolay bıraktım içmicem dedim içmedim. Ve yine ikisinde de elime bir sigara aldım yine başladım üstelik ilkinde 1,5 yıl, sonrakinde 2 yıl bırakmıştım. Ama 36 yaşımda tekrar bırakmak istediğimde yukarıda yazdıklarımı yaşadım. Yazdıklarımın eksiği var fazlası yok. Şu mübarek günde sebepsiz yalan söylemeye ihtiyacım yok. Burada vermek istediğim mesaj acıtasyon yapmak değil! Bırakmaya karar verdim ve neler çektiysem de pes etmedim devamını getirdim ve başardım. Bu zorlukları çekmemdeki fayda da daha evvelkiler gibi ağzıma aldığım ilk sigarada yeniden başlamam oldu.