elf30 Merhaba arkadaslar.Hepimize hayırlı ramazanlar.Bende bugün kontrolden geldim.Doktorum şaşırdı.Tahmin etmiyorudm ama sanki cinsiyeti görüyorum dedi.Burda çizgi var dedi yani pipi dedi tabi kesin değil ama erkek olma olasılığı bir kademe daha fazla dedi.Sonrada yok pipi bu dedi.Aklım karıştı.Kız,erkek sağlıklı olsun tabiki.Ama eşim çok koz istiyordu.Sanki morali bozuldu gibi😊
Emelim elf30 canım erkek Kıza göre daha erken belli oluyor ben 15 haftalıkken öğrendim kızın organı daha geç geliştiği için 20 haftalarda net söyleyebiliyorlar 12 20 hafta arası söylenenler genelde değişiyor
Seyhanncan Belli olmaz kesin 16 hastalıkken gösterir kendini bizede ilk erkeğe benziyor dendi sonra kesin kız dediler