momof3 ne mutlu size ama kastım siz değilsiniz evlenmek için liseyi okumayıp yada yarıda bırakıp evlenenler içindi 😊😊 kızlarımızın okuması en azından liseyi bitirmesi yada üniversite okumasını çok önemsiyorum sırf evlenmek için eğitimini hiçe saymayı normal karşılayamıyorum maalesef😊😊 ileride demek istediğimi daha iyi anlayacağınıza eminim yaş ilerledikçe 18 19 yaşlarımız okadar küçük geliyor ki😊sağlıkla kucağınıza alın inş😊🙏