1umutturyasamak Yatışımı verdi doktor eve geldim gdcem bi iki saate 4.4 grammış cocuk oyuzden beklemiyelim dedi pazartesi günü 3251 di şimdi nasl 4 anlamadım yanlış ölçüyolar cok korkuyorum henüz doğum şeklimde belli değil ağlamaktan başım ağrıdı yatmak istemiyorum ben böyle hayal etmemiştim sancımı evde cekicektim doğurup gelicektim 😓😓 kimse beni anlamıyor cok kötüyüm 😓😓 Sadece bi santim acıklıgım varmıs nişan sancı su falan hiç bişey yok 40+3 üz
Busimss 1umutturyasamak üzülme kuzum önemli olan kucağına sağlıkla almak sen kendini sıkma lütfen böyle hayırlıymış demek ki canım benim rabbim sağlıkla kucağına aldırsın
Depresif_polyanna 1umutturyasamak zamanın da gelmiş zaten pozitif ol hayırlısı buymuş demekki canım stres yapma bebek de üzülür
Sdyrn 1umutturyasamak beni de valla 34.haftamda tamam desem doğurtacaktı suni verip bebek çok küçük birşey yapın deneyin son çare doğururum dedim zorladım biraz da sancı önleyici ciğer geliştirici yaptı şimdi çok şükür 38 olduk
1umutturyasamak Busimss amin ama çok korkuyorum başım agrdı aglmaktan eve geldim akşma doğru gdcm şimdi eşimin yannda yatyorum 😢😢
Busimss 1umutturyasamak bebeğim korkma düşün bak minnosun gelecek sağlıkla gelmesi önemli canım benim dua et benim de dualarım seninle Rabbim yardımcın olsun kuzum sağlıkla evinize dönün insallah