Semaaonursnmz 12 ve 14 de iki ayrı doktor erkek dedi.17 de kız denmeye başlandı.Detaylıda da kız olduğu söylendi.Bu haftalarda yalnızca kordon vs değil,bazı kız bebeklerin klitorisinin şiş olması da karışıklığa sebep olabiliyor.Şöyle deniyor bu haftalar için %60-65 oranında erkektir bebeğiniz ama bizim gibi %35-40 lık dilime girmek de var.😁En azından alışveriş yapmayın derim.Hayırlısı olsun.🙏🏻🌸