Mrvozgl
Bana14. Haftamda felan amniyotık bant oldugunu söylediler başka bi doktora daha gittim o da aynı şeyi soyledi 17. Haftada cinsiyet için baska bi doktora gittim ve bana bant var dediler dediğimde şaşırdı iki ultrasonla baktı ama biz göremedik dedi kaybolmuş galiba yada noldunu bilmiyorum. Baska bi doktorda bbebeğe zarar vermiise vermiitir 22. Haftada renkli ultrasonla baktır o zaman anlarsın dedi. Bilgisi olan varmı acaba haftaya 22 oluyorum