Eagle564 valla özel hastane gibi ilgileniyolar ki kalabalıgı gor canım asla terslemeyen hepsine guzel cevap veren bi doktor buldum ki hayatta birakmam kalbini her gittimde dinletir elini ayagını gosterır bak annesi parmagını emiyor suan diye anlatır eder ben sevdim bayagı ya sans bide böyle seyler devlette