Avdmr 36 haftalık hamileyim dün kontrole gittiğimde plesenta da kireçlenme olduğunu bebeğimin kilo almadığını öğrendim.. 2300 gr da kalmış 37. Haftamda yani 5 gün sonra doğuma alınacağım. Hamileliğimde böbrek büyümesi oldu bende,bu da enfeksiyona yol açtı bebeğimin şuan hiç bir sağlık sorunu yok sadece biraz zayıf ama çok korkuyorum. Doktor 37. Haftada dogacagı icin muhtemelen küveze girecek diyor.Hem doğumdan korkuyorum hem Doğum sonrası oğlumun küvezde olmasından çok kötüyüm 😭
Gnca31 Avdmr merhaba bilmiyorum buradamisinjz hala ama merak ettim dogumunuz bebek nasil oldunuz suan bende ayni sikayetler var
Sirin_beyza Avdmr canım benim dua edeceğim sana Rabbim sana bağışlasın vardır bir hayır kuzum korkma hiç morelini yüksek tut
BaharYkp Benımde oyleydı kireclenme vardı 37 haftada alındı 3115 kg dogdu kuveze alınmadı sukur .Don gunlerde bol bol sut iç ve lasar peynır ye gıt gel yap bunları alıyor hemen kılo .
Ecmsyl Benimde ogluma hamilyken 36 haftalik kireclenme var dedi ama hicbir sorun olmadi 40+5 te normal dogumla 4176 gr dogdu oglum. Soeun olmaz demisti doktor. Kireclenme zaten gorulen birseymis gebeligin ileriki haftalarinda
Bernaozduran Avdmr ay bendede var aynı sorun çok korkuyorum 33+6 bugün kilosu 2002 kilo erken Doğum riski dedi istirahat verdi yatıyorum hep çok korkuyorum
Ecmsyl Avdmr ama ultraaonlarda yaniltabilir. Yinede iyi bence oglum 3 kiloydu her bebek kilolu dogacak degilya bence sorun etmeyin daha zaman var . Biraz daha arastirin isterseniz. Bizde sorun yatarmadi sukur
Avdmr Bernaozduran salı günü sezeryan olacağım bakalım 37 haftasına giriyor tam ozaman ama çok korkuyorum küveze girebilir