Etkinmhmt Kızlar 23+1 günlüğüm vede kalcamda çok kötü basamiy ak kadar ağrı var neden acaba bilen var mı yada yaşayan? 😔
Oguzalpveannesi Etkinmhmt ben yaşadım doktora söyledim magnezyum ilacı verdi her gün süt iç dedi onları yapınca kayboluyor unutursam hemen yine başlıyor sende bi dene istersen mağnezyum da yazdır
Nur___ Etkinmhmt magnezyum yazdır suya eriyen formları var iyi gelir, dinlenince geçmeyen her türlü ağrı için doktora gitmeyi doğru buluyorum ve doktorum da böyle söyledi 🌼
Etkinmhmt Oguzalpveannesi ya doktorum banada verdi ben bayadır ihmal ettim 😔hemen başladım dün sanırım ondan demi
busekndms 11+6dayım bende yasiyorum genelde sag tarafimda oluyor cok kotu kımıldayamıyorum bile😒 pazartesi sorucam doktoruma