semrakarahan HTCARSLN 25 den sonra catlamaya basladim ama oyle cok abartilacak sekilde yok karnimda ama bacagimda basenimde kollarm ve gogusumde var 😀😀 suan 36
Medinemedi HTCARSLN 29a girecez henüz çatlak yok korkuyorum tabi ama bakalım birşeyde kullanmıyorum 🤦♀️
sirin4964 Halista Evet bunye ve cilt Le alakali Bazilari ne kullansa catliyo Bazilari bisi kullanmiyo cstlamiyo
Smyraa Sezenkarademir ay ben de aynı şekilde, göbeğimin alt kısmında bir iki tane çatlak oluşmuş 36+2 de 🙄
ZehraAlbayrak Alinan kiloyla alakali catlak. Hamile olmayip kilo alincada catlayan var. Ben daha 10+1 haftadayim ve gobegimde catlak oldu gordum ve kasiniyor hissediyorum. Cunku zaten kiloluydum ve 6 kilo aldim bugune kadar daha dolayisiyla catladi. Ne kadar gec sisersen o kadar gec catlarsin yani:)
Smyrna35 32. Haftadayım henuz catlagım yok bikaç ürün de kullanıyorum tabii ki inşallah böyle devam eder