Fatmaduru34 ilk 3 ay senin çok iyi beslenmen lazım bebek için ayrıca alacağın vitamin takviyeleri oluyor onu bırak aç kaldığın sürece miden bulanır ve öğürmeye başlarsın ki bence bu çok kötü oluyor başıma bir kere geldi yaşamanı istemem. Bebeğin sağlığı için bence tutumamalı öneren de çok söyleyen de ama bence kesinlikle vicdan meselesi. Bebeğini aç bırakmak hele ki daha tutunma aşamasında sana ihtiyacı varken vicdanın rahat ediyorsa tut ama sonra bebeğe birşeyi olursa gelişiminde gerilik gibi birşey çıkarsa da sonra üzülme tamamen senin elinde ..