haziransekiz Kızlar bebeğiniz doğum pozisyonu alsın diye ne yaptınız. 32 haftalık olduk makat gelişi. 24 haftadan beri baş aşağı olan yavrum. 30 da makat gelişi oldu yardım!!
24fatma haziransekiz benimki de aynı 30. Haftada makat gelişi döndü 34 olduk hala ters bu haftadan sonra döner mi bilmiyorum ilk bebegim sezeryan olmak isteemiyorum
semrakarahan haziransekiz canim bnm 29 dan itibaren bas gelis duruyor bn asagima cok baski yaptignda hissetmistm hatta dedim idrarimi surekli getiriyor kafasi asagida oldugndan baski yapiyormus merak etmeyin son haftada aniden dönenlerde var birda biri paylasmisti dua okudum bisey duasiydi unuttmda tam bi posizyon varmis onu yapmis bi gunde dönmus yoksa sezeryan oluckti oda burda okumustm tam hatrirlamiyorm hangi posttu ama
Mrv91 haziransekiz canim benimki 27 28 gibi kendiliginden döndü. Ben döndüğünü anladım. Hep tekmeleri idrar keseme doğru olurdu. Bi ara baktım aşağılara tekme atan yok. Eşime dedimki bu çocuk kesin döndü. Ilk kontrolumuzde doktor dönmüş dedi.
haziransekiz AyEr kaburgalara mı vuruyor tekmeler? Öfff çok stres oldum yaaaa normal Doğum çok istiyorum çünkü...
haziransekiz 24fatma al benden de o kadar. Birde çok kilo aldım normal Doğum da daha erken kilonu verirsin diyolar
haziransekiz semrakarahan ben malesef gün içinde çok çıkmıyorum tuvalete ama gece çıkıyorum çok. Bilmiyorum çok kafaya takıyorum..
semrakarahan haziransekiz Hayir hayir bnce kafaya takmayin taktikca dusundukce skntiya girersiniz Rabbim gonlunuzce versin dönmessede cikmaz degil saglicakla gelsinde oyle dusunun bnde istiyorm normal dogumu ama iste aksi bu durumda sezeryan derse mecburuz
GulsunA haziransekiz Canim benimki 38de döndü ama hic hissetmedim ne tuhaf 🤷🏻♀️ Günde bi kac defa cömeldim Bide insikak suresi var onu dinlettim bebege Kendimde okudum sonra tilavet secdesi yaptim 😊 cok sükürki döndü Simdi 40+4 olduk dogmak bilmiyo 😂
24fatma semrakarahan aynı şeyi düşünüyorum bende normal istiyodum ama bebegim ters dönmezse büyük ihtimalle sezeryan sağlıklı dogsunlarda hiç farketmez nornal sezeryan ikisi de zor ikisinden de korkuyorum ilk bebegim tecrübesiz oldugumuz icin korku var 😊
AkileUqur haziransekiz cnm kızımla 32 olduk biz.. başıyla geliyor. Döner doğuma kadar... Dedi Dr.. kaç kez donermis daha
AkileUqur AyEr valla bişey farketmiyor. Her türlü çok çıkıyorum tuvalete... Ayrıca her hapşırma da kaciriyorum 🤣🤣🤣🙈🙈🙈🙈