polyanne Ben çalıştığım için herhalde bana zaman çok çabuk geçti şuana kadar çok şükür🙏 Bakalım bundan sonraki zamanlarımız nasıl geçicek umarım biran önce geçer diye umuyorum☺️ Ben pek birşey daha almadım yani hazırlıklara başlamadım, ebebeke gidip bütün eksiklerini herşeyi orda almayı düşünüyorum, sonuçta o da 1-2 günlük iş o yüzden çok acele etmicem, bebek arabası birde pusetimiz var teyzeleri, bir de bir iki takım kıyafetimiz şimdilik o kadar☺️