Aysedgrlikrkmz o haftalarda sabah ve akşam sırtüstü uzandığımda (günde 2 kez) kısa süreli olarak kıpırdıyordu.Siz de en azından akşamları bir sırtüstü yatıp bekleyin bakalım kıpırdayacak mı 🤗 29.haftadan bildiriyorum:artık günün her saati bir yerde otururken bile kıpır kıpır.Bu arada bebeğin ve plasentanın yerleşim yeri de önemli bebek hareketlerini hissetmede.