Zeynepnaz sezeryanlık bi durum yoksa yaptırma doktorların kolaylarına gidiyor ya hemen sezeryan yapacağız diyorlar normal doğum varken sezeryan ne Allah aşkına evet hepimiz korkuyoruz sancıdan ama sancısızda Doğum olmaz ki nasıl olsa çanımızdan can geliyor bebeği görünce sancıyı unuturuz herseyin bi zorluğu var hiçbir şey kolay değil ki bak benim 4 günüm geçti gün geçmek iyi bişey değilse doktor niye desin bana o zaman Salı gününe kadar bekleyelim diye benim kuzenim 14 gün bekledi kendi sancıları gelmesi için hiçte bişey olmadı gayet sağlıklı doğdu