Mervezngn Dlntrn Kartal’da yasıyorum Vera hastanesi didem hanıma gidiyorum Yüzyıl hastanesi hale hanım Pendik bölge Tuğba gümüş Umut hastanesi Fatih bey bunlar duydugum iyi doktorlar
Zuhresule Dlntrn dogumumu umut hastanesi Fatih Bey yaptı. Dünyadaki en iyi doktor olabilir kendisi :) bir daha doğum yapacak olsam kesinlikle ona giderim :)
3melekannesi Pendik medicalpark ı öneririm bende kartalda oturuyorum bebek düşünüyorum nasip olursa şeyma hanım var orda çok iyi umut hastanesindeydi önceden
3melekannesi Pendik medicalpark ı öneririm bende kartalda oturuyorum bebek düşünüyorum nasip olursa şeyma hanım var orda çok iyi umut hastanesindeydi önceden
Gozdefiraf Pendik medicalpark Nilüfer imamoğlu Durmuş doktorum.ilk dogumumu onda yapmistim suan 9haftalik hamileyim yine ona gidecegim.Onceden kartal umit hastanesindeydi.Sirf o doktora gitmek icin arastirdim hangi hastanede diye.Arkadaslarim yengem hatta komsumuz bile Nilufer hanimda dogum yapti.umarim icine sinen bi doktor bulursun 🌹