HazelBaskal MerveymenAltkula evet tuylendiriyor badem yagi amac nemli tutmak zaten o bolgeyi organik bir nemlendirici krem bile is gorur aslinda😃
sumeyrakif @MerveymenAltkula valla bende öyle bi etki yapmadı çok şükür🙏🏻 bunu biliyordum ablam da kullanmıştı daha önce tüylenme yapıyor doğumdan sonra dökülüyor demişti ona istinaden kullanıyorum ben de
emaart_ Yapınız müsaitse ne kullanırsanız kullanın maalesef çatlıyor karnınız 🤗 benim 38. Haftamda bir gece de çatladı bütün karnım ve ilk aydan itibaren hem biooil hem de bebek yağı badem yağı kullanıyordum. Biooil göğüs çevremde çok işe yaradı ama karnımda hiçbir şey işe yaramadı. 🙏🏻
NeslihannBry emaart_ zaten kanitlanamayan birşeymis dediğiniz de doğru bakalim önlem alayimda artik catlarsam elimden geleni yaptim derim 🙄
Zeliha1 Ben aynısafa kremini kullanıyorum 15 haftalıkken basladim doktorumada sordum bir sakincasi yok kullanabilirsin dedi şuanda 29+6yım halla çatlağım yok 😊
Leylaekinci Ben biooil asla kullanmıyorum tamamen bitkisel değil hem de içerisinde a vitamini var ve buda bebeğe zararlı bir içerikmiş afrika malıymış😒 almanyada çok meşhur bir marka var yeni türkiyeye de geldi intten aldım instagramdan freiöl diye bir marka çok memnunum
Aysealty EsraAykzdemir bendee☺Normaldede yüzüme sürüyodum aksamları victoria secret mankenlernin güzellik sırrıymıs😂Hamilelikten sonra her yerime bulamaya basladım hem cok güzel kokuyor dimi☺
Elifveoglu Aysealty eczanelerde oluyo mu aktardan filn mı alıyosunuz en makulu Hindistan cevizi yağı gibi
basakkarabulut Aysealty zhrrmom ya ne güzel yazmışsınız çok hoşuma gitti ben de 22 haftaya neyim gelirim inşallah
Cananse Merhaba, ben kayısı yağı, badem yağı, zeytinyağı ve çörek otu yağını küçük bir kavanozda karıştırıp kullanmaya başladım. Yakın zamanda bu şekilde kullanan arkadaşım oldu ben çok memnun kaldı. Umarım bizlere de iyi gelir 🌸
Aysealty Elifveoglu gratislerde sarılıyor birkaç çeşidi var ama ben organik olanını alıyorum kavanozda sarılıyor fiyatı 35₺ civarı☺
Cananse Elifveoglu bazı eczanelerde bulunuyor. Herbiri cilde faydalı bitkiler, internette de yer alıyor çoğu kişi kullanıyor.
Gulnur NeslihannBry degisik olcak ama ben sir agda yagi kullaniyorum maksat nemli tutup gerilmrsini onlemek gayette guzel
SeNeM Benim dr um badem yağının kıllanma yaptığını bu nedenle en iyisinin saf soğuk zeytinyağ olduğunu söyledi. Ben zeytinyağ sürüyodum çatladım ama çok değil.
NeslihannBry SeNeM en pahali kremi düzenli kullanıp çatlayanida duydum sadece vazelinle hic çatlağı olmayanıda galiba yapısal bişi Bakalım görücez 🤗🤗
-silinmis110- sumeyrakif badem yağı tüylenme yapmiyor mu ben ilk hamileligimde kullandim tuylenme oldu biraktim şimdi ise ne kullanacagimi bilmiyorum
sumeyrakif @-silinmis110- kulanalı bir buçuk ay oluyor henüz tüylenmem yok göbeğimde zaten vardı normalde ama artış da olmadı