karbeyaz88 Hamileliğimin 11. Haftasındayım ve geceleri aşırı derecede ayaklarım yanıyo uyuyamıyorum . Haftaya doktor kontrolüm var doktoruma söylicem zaten ama benim gibi olan var mı bunun sebebi nedir sizce
EAK karbeyaz88 bebim de öyle 14 haftalığım geçmiyor.Korklck bişi seğilmiş.Ben önceden de terlik bile gitmezdim evde öyle gezerdim.Hamilelikte daha fena ayaklarım örtünün dışında uyuyorum...
Zmrtbdk karbeyaz88 Ben 29. haftaya girdim.Haftalardır Ellerim,ayaklarım baya sıcak hep.Hormonal olduğunu düşünüyorum.Havaların ısınmasıyla birlikte yanma da baya arttı haliyle.Son haftalar Temmuz’da bakalım nasıl geçecek 🙄
Kbr0cm Canım bende adetime 1 hafta kala vücut ısım çok yükseldi geceleri uyumakta zorluk cekiyordum simdi 7. Haftaya girdin hamileligin hala devam ediyor normal galiba
karbeyaz88 O zaman normal galiba çünkü resmen uyuyamıyorum artık sürekli ayaklarımı yıkıyorum falan ne yapacağımı şaşırdım
Minikts karbeyaz88 yaz kış üşüyen ayaklarım vardır ama 20 li haftalardan bu yana yalın ayak geziyorum 38+1 olduk cayır cayır yanıyor elim ayağım, hormonlardan dolayıymış son haftalarda daha da artıyor malesef 🤷🏻♀️
Gkhn71 karbeyaz88 daha önceki dogumumda seker cikmadi bu sefer doktorum şekere bakmaya gerek görmedi bakılmadı sekerime dediki tansiyon yüksekliği olursa kilo kaybin olursa gel yoksa korkma gerek yok dedi
emreselvi @EAK bende yarin 14 haftalık oluyorum yarın doktora gittim elim ayağım yanıyor doktor tuzlu yeme bol su iç bu aylarda olur dedi